Ahogy előtte évben, úgy tavaly is a Budapest–Záhony vasútvonalon volt a legtöbb probléma a vonatok közlekedésével a HVG éves toplistája szerint, amire a kilencedik helyen felfért a Szeged–Békéscsaba vonal is.
A portál a listát ezúttal is a Mávinform honlapján megjelent hírek alapján készítette, 1 hibapontot osztottak ki az egy órán belüli késésekért, 2 pontot az egy óránál nagyobb késésekért, és minden további óra 1–1 pontot ért. Fél pont járt arra, ha csak egy vonat késett vagy egy vonatpár maradt ki.
A Mávinformon megjelent tájékoztatások alapján összesen 2924,5 hibapontot adott a HVG, ami 120-szal több az egy évvel korábbinál. Azokért a hibákért, amikért nem a MÁV volt a felelős, nem számoltak fel pontot, kivéve, ha télen a hó, nyáron a meleg miatt volt probléma, mivel az ilyen időjárás nem tartozik az extrém időjárási helyzetek közé.
A Budapest–Záhony után a második legrosszabb vonal a győri lett, amelyet most újítottak fel, jegyzi meg a cikket szemléző 444. Az előző listához képest két változás történt az első tíz helyen, egyrészt kiesett a Nagyatád–Somogyszob vonal – mivel azt Lázár János bezáratta –, és szintén nincs az első tízben a Budapest–Lajosmizse vonal, csak a 12. helyre futott be.
Őket váltotta a Budapest–Esztergom és a Szeged–Békéscsaba vonal, utóbbi 74 pontot szerzett.
A HVG összeállítása szerint a legtöbbet késő vonat egy március végén Budapestről Zürichbe tartó EuroNight volt, ami 20:40-kor indult a Keletiből, és reggel még Magyarországon volt: a pályaudvaron letört az áramszedője, ezzel összeszedett több mint két óra késést, fél órára megbénította a térség vasúti forgalmát is, túl későn érkezett Győrbe, és egy éjszakai pályakarbantartás miatt az osztrákok csak hajnalban engedték be az országba.
Győrből hajnal 3-kor engedték tovább Hegyeshalomig, ahonnan reggel 6-kor, az ausztriai munkák vége után mehetett tovább.