Cannes-ban díjazták Várkonyi Andrea reklámügynökségének két művét is

Két kategóriában is elhozta a Cannes-i versenyen kiosztott, a vállalati kommunikációs alkotások egyik legfontosabb elismerését, az Arany Delfin-díjat Dr. Várkonyi Andrea és Gergely Judit reklámügynöksége, a Whitedog Média – írja az Index.

Egyrészről az ügynökség egy teljesen új brand, a Gallio pulyka termékcsalád felépítését kapta feladatul a megrendelőtől, amit a zsűri a reklámszakma egyik legfontosabb kategóriájában, az integrált kampányok közt, Arany Delfinnel díjazott. A kész alkotás azzal emelkedik ki, hogy mellőzi a zenét, csupán a mozgásba hozott eszközök és hozzávalók által keltett zajt lehet hallani a filmekben, amivel a nemzetközi zsűri a kategóriájában a legmagasabb „Best Sound Design”, azaz Fekete Delfin díjával jutalmazták.

„Nagyon büszke vagyok a csapatomra, mert egy olyan integrált márkabevezető kampányt hoztak létre a csomagolástervezéstől a TV-reklámig egy magyar cég számára, ami nemzetközi nagy brandek mellé emelte nem csak a Gallio márkát, hanem a mi ügynökségünket is” – nyilatkozta Dr. Várkonyi Andrea a Whitedog Média tulajdonosa.

A Whitedog Média más ügyfelével is a legjobbak közé került. A Mészáros és Mészáros Kft. CSR programja, a High-Tech Suli shortlistes lett jótékonysági imidzs film kategóriában. A nyertes reklámok alább megnézhetők: