Kecsmár Zsuzsa, a szegedi Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén az év embere-díjat a Dubajban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Most először nyert magyar szakember díjat ezen a megmérettetésen. Kecsmár Zsuzsát szakmai körökben úgy ismerik, mint a vásárlói hűségprogramok egyik legszenvedélyesebb képviselőjét, szól a vállalat közleménye.
A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója, írják. A mintegy tíz éve alapított cég olyan jelentős nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels. A vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig Magyarországon, azon belül is Szegeden végzik munkájukat.
A díj zsűrije nemcsak az Antavo sikere miatt választotta a magyar szakembert idén, hanem azért is, mert „Zsuzsa egy egész iparág növekedését segíti elő”. A vállalat minden évben összeállít egy globális tanulmányt a hűségprogramok szektoráról. Az iparági trendeket bemutató Global Customer Loyalty Report a marketinges és hűségprogram-szakemberek legmegbízhatóbb forrása, amelyet idén már 5000 ember töltött le a januári megjelenés óta. Ez a szektorban rekordteljesítménynek számít.
„Nagy megtiszteltetés, hogy én kaptam ezt a rangos nemzetközi díjat. Az év embere elismerés egyrészt azért fontos nekem, mert bizonyítja, hogy kemény munkával és szenvedéllyel egy kicsi startupból piacvezető, globális szolgáltatóvá lehet válni. A mindennapjaink úgy telnek, hogy globális cégeknek szolgáltatunk egy szoftvert, és közben mindenki a saját otthonából dolgozik – igaz megtartottunk egy irodát Szegeden. Ez egy nagyszerű élet, és családbarát is: nemzetközi piacon, technológiában, nőként, édesanyaként élni és dolgozni” – mondta a közleményben a díj kapcsán Kecsmár.
„Arról is beszélt a díjazott, hogy az Antavo 2022-re 100-szoros értéknövekedést ért el az első befektetési körükhöz képest, amikor 4 milliárd forintos kört zártak. A növekedésünk egyik alappillére az edukáció és a szemléletformálás, állítják. „Mélyen hiszünk abban, hogy a vásárlókat nem csupán a kedvezmények vagy ajándékok érdeklik és az érzelmi alapon nyugvó hűségprogramok nemcsak a cégek sikeréhez, hanem a fenntarthatósághoz is hozzájárulnak.”
Kecsmár Zsuzsa néhány éve szerepelt a Forbes „100 Successful European Female Founders in Technology” listáján. Férjével, Kecsmár Attila ügyvezetővel és másik két társalapítójukkal Csarnai Gáborral és Nemes Andrással, illetve nemzetközi menedzsmentjükkel több mint egy évtizede vezetik a vállalkozásukat. Máig Szegeden él, három gyermeke van.
Fotó: Antavo