Több mint 4 milliárd forintnyi befektetést húzott be a szegedi Antavo startup

Több mint 4 milliárd forintos befektetési kört zárt az Antavo Entreprise Loyalty Cloud. A szegedi startup Series A befektetési körében az Euroventures, a Lead Ventures, az Ieurope és az Innovation Nest, valamint magánbefektetők, köztük Várdy Zoltán startupmentor vettek részt írja a Forbes az Antavo közleménye alapján.

Az elmúlt évben az Antavo jelentős nemzetközi ügyfelekkel szerződött, köztük a KFC-vel, a BMW-vel, a Katmanduval és a Brewdoggal, valamint éves szinten 3,2-szeres bevételnövekedést ért el. Magyarországon egyik kiemelkedő ügyfelük a BiotechUSA. Az antavósok úgy látják, a közelgő recesszió miatt a vásárlók megtartása most minden eddiginél nagyobb prioritást élvez; a Fortune Business Insights szerint például a hűségprogram-menedzsment piaca az előrejelzések szerint 2029-re elérheti a 24 milliárd dolláros értéket.

A mostani tőkebevonásnak köszönhetően a hűségprogram-menedzsmenttel foglalkozó Antavo tovább tudja fejleszteni a kategóriájában legjobb SaaS technológiáját, miközben folytatja a nemzetközi terjeszkedését írja a startup közleménye. A fejlesztés célja, hogy még jobb, többcsatornás (azaz online, bolti és mobil) hűségprogramokat indíthassanak ügyfeleik.

Magyarósi Csaba tavaly decemberben forgatott Szegeden, másnapi videójában rögtön az Antavo nevű startupot mutatta be. Azt mondta, nagyon örül annak, hogy van olyan menő cég is, ami magyar, de nem budapesti, hanem Szegedről indult. A hűségprogramokkal foglalkozó, szegedi központú IT-cég vezetője, Kecsmár Zsuzsa közösségi oldalán jelentette be februárban, hogy Széchenyi téri irodájukban 15 főt is el tudnak szállásolni a most Ukrajnából érkezők közül.

Az Antavo szerint a vásárlókat különböző elveik, céljaik és értékeik mentén érdemes jutalmazni egy hűségprogramban. Így a cég lehetővé teszi az átmenetet a hagyományos, csak vásárlást jutalmazó hűségprogramokról egyúj generációs hűségprogramra, mely a vásárlásokon túl azt is jutalmazza, ha a vásárló a céggel közös értékei szerint cselekszik. Egy ilyen hűségprogram képes kialakítani és fenntartani a vásárlók hosszan tartó hűségét és elköteleződését a vásárlási cikluson kívül is.

Az Antavo-nak jelenleg 110 alkalmazottja van, akik több országból – Ausztráliától kezdve Norvégián át az Egyesült Államokig – dolgoznak a cégnek, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig nagyrészt Magyarországon, köztük Szegeden végzik munkájukat. Arról is írtunk még 2019-ben, hogy a 2018-as „Az Év Irodája” versenyen kisvállalati kategóriában a szegedi Antavo irodája lett a legjobb.

Fotó: Antavo