Az elismert, népszerű e-kereskedelmi rendszer hazánkban is jó döntésnek bizonyul? (X)

A webshoptulajdonosok és leendő vállalkozók körében gyakran felmerül kérdésként, hogy melyik e-kereskedelmi technológia a legjobb választás, pontosabban megállja-e a helyét Magyarországon az, amelyik globálisan már bizonyított?

Alábbi cikkünkkel azt a kérdéskört fejtjük ki, hogy milyen esetekben ideális a Shopify webshop, így támpontot kaphatsz a döntéshez. Persze ettől még jó eséllyel nem úszod meg, hogy szakértőkhöz fordulj, de kiindulásként a segítségedre lehet ez a tartalom.

Melyek az előnyei? Mikor javasolt?

Magyar kereskedőként abban az esetben bizonyulhat jó döntésnek a Shopify webshop választása, ha nem rendelkezel nagyobb kezdőtőkével, viszonylag gyorsan szeretnél elindulni, a profitmargint illetően 15% feletti az elvárásod, és az átlagos kosárértéked is magas.

Szintén megfontolandó, ha dropshipping van tervben, ha nemzetközi vizekre eveznél a későbbiekben, ha vérprofi vagy az angolban, és kellő magabiztossággal rendelkezel, azaz a gyors növekedést céloztad meg. 

Természetesen nem szabad megfeledkezni arról, hogy egy webshop motor önmagában még nem garancia a sikerre, hiszen ha ennyire egyszerű lenne, akkor valószínűleg mindenki vállalkozni szeretne, és egyetlen depressziós, gondterhelt embert sem látnánk a környezetünkben.

Mi a legfőbb nehézség kezdő vállalkozóként?

A helyzetet bonyolítja, hogy naponta rengeteg új webshop jön létre, méghozzá akár ugyanabban az iparágban, azonos célközönségre pályázva, amelyben esetleg te is szeretnél tevékenykedni. A jó hír viszont, hogy amilyen sokan belevágnak, közel olyan sokan le is morzsolódnak. A kérdés már csak az, hogy miért.

A kezdeti rossz döntések komoly zsákutcába vihetnek, éppen ezért célszerű az indulásnál kikérni szakértők véleményét, de még jobb, ha magát a webshop készítést is kiszervezzük. Az egyik legnehezebb kérdés ugyanis az, hogy melyik e-kereskedelmi technológia lenne a legjobb választás? A Shopify? 

Ennek eldöntése olykor még a profiknak sem egyszerű, viszont a sokéves rutin, a nemzetközi tapasztalat, a képesség arra, hogy évekkel előre tervezzenek, jócskán kisegíthet minket a bajból. Érdemes tehát egy online marketing ügynökség szolgáltatását választani, például a 7Blogét.

Milyen esetekben zsákutca a Shopify?

Amennyiben alacsony árréssel dolgozol, a magas tranzakciós költségeket lehetetlenség lesz kitermelni. Ha eddig is gondot okozott az angol nyelv, nem biztos, hogy jó döntés egy olyan platformot választani, amelyhez legfőképp ezen a nyelven érhetők el tudásanyagok, illetve a felületének teljes kezeléséhez is szükség lesz angoltudásra. 

Még egy ellenérv: csomagpontos szállítás esetén az alap Shopify helyett a Plus javasolt, ugyanis ezzel oldható meg zökkenőmentesen a checkout folyamatba integrálás. 

Mindezek eldöntését szerencsére nem kell egyedül meghoznod, bátran kérd ki hozzáértők tanácsát azzal kapcsolatban, hogy neked való-e a Shopify, mert bár van létjogosultsága hazánkban is, és egyeseknek tényleg a legjobb alternatíva, de nem minden vállalkozónak.