Gond van a CIB bankkártyáival, sokan a boltban és a benzinkúton ragadtak emiatt

Az Economx olvasói értesülés alapján azt írja, gond van a CIB Bank bankkártyáival, azaz nem tudnak velük sem fizetni, sem pénzt felvenni a bank ügyfelei. Egyesek ezért nem tudtak csekket befizetni, de a készpénzfelvétel sem ment, ennek ellenére levonta a bank az összeget a számláról.

A CIB közösségi oldalát elárasztották a kommentek a leállásról, sokan arra panaszkodtak, hogy kártyás fizetésnél a boltban, a benzinkúton vagy egyéb üzlet kasszájánál ragadtak, mert nem fogadta el a kártyát a rendszer, miközben egyébként volt, hogy szintén levonta az összeget a bank az ügyfeleknél. Egyesek azt írják, korábbról is van hasonlóan rossz tapasztalatuk.

A pénzintézet a hivatalos kommunikáció szerint egyébként pont csütörtök este 10-től karbantartás miatt leállította volna egyes szolgáltatásait, ám a kettő esemény nem függ össze, erről Szinai Ádám, a CIB Bank kommunikációs vezetője nyilatkozott az Economx megkeresésére. Szinai szerint az ügyfelek hozzáférnek a bankszámlájukon található pénzükhöz, ám az bankkártyával nem megoldható. Mint mondta, jelenleg is dolgoznak a hiba elhárításán.

A bank az oldalán csak egy szűkszavú tájékoztatót közölt, mely szerint a bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (bármilyen vásárlás és készpénzfelvétel, eCommerce), valamint a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek, POS és SOFTPOS terminálok szolgáltatásai esetében” technikai okból fennakadások tapasztalhatók.