Mint azt még kedden írtuk, járatkimaradások sorával ünnepelte elindulásának első évfordulóját a tram-train: a Mávinform bár az okokat nem közölte akkor sem, több járat nem tudott elindulni, és emiatt az utasoknak a következővel kellett utazniuk.
Ugyanez történt csütörtökön is: a MÁV-Start által október 18-án kihirdetett, majd október 29-étől életbe léptetett új, a reggeli órákban Hódmezővásárhelyről 20 percre sűrített menetrendje borult fel. Ugyanis a Mávinform legfrissebb bejegyzése szerint
A Szegeder egyébként nem hivtalos forrásokból úgy értesült, hogy több jármű is meghibásodott, illetve valószínűleg a szerdai, Boldogasszony sugárúton történt kisebb koccanás sem segített a helyzeten, ezért aztán nincs elegendő pótszerelvény arra az esetre, ha meghibásodás történik.
A vasútvillamos Szeged és Hódmezővásárhely között kedden volt kereken egy éve, hogy elindult. Kivitelezése az első hivatali tollvonástól egészen odáig, hogy minden nap több szerelvénnyel, félóránként szállítja utasait a két város között, egy évtizeden át tartott. Részletes cikkben foglaltuk össze az első évet.
Napra pontosan egy év telt el azóta, hogy elindult a Szeged és Hódmezővásárhely között kiépült vasútvillamos, amelynek kivitelezése az első hivatali tollvonástól egészen odáig, hogy minden nap több szerelvénnyel, félóránként szállítja utasait a két város között, egy évtized telt el. Ideje összefoglalni, mi is történt a szegedi–hódmezővásárhelyi síneken az elmúlt egy évben.