Valószínűleg statikai problémák miatt kellett megbontani a vajdasági Kishegyesnél (Mali Iđoš) a régi Fekete-híd helyén, a vasút fölött épült felüljárót, vette észre az iho.hu.
A szakportál azt írja, a településhez tartozó szántókra, illetve a híres Kátai-tanyára vezető műtárgy mindössze pár hónapja készült el, viszont másfél hónappal ezelőtt le kellett zárni. A kishegyesi, Sziváci úti régi hidat még tavaly bontották el, az újnak meg a napokban estek neki.
Az átépített Belgrád–Budapest vasútvonal vajdasági szakaszán minden szintbeli kereszteződést megszüntettek biztonsági okokból, helyettük hidak, felül- és aluljárók épülnek, mivel a vonal sebessége 200 kilométerórás lesz.
A kivitelező ugyanakkor nem áll rosszul, az iho.hu cikke szerint december elejéig mintegy 70 kilométer sínt fektettek le az Újvidék és Szabadka közötti szakaszon, ahol három műszakban folynak a munkálatok. A kivitelező szerint akár a jövő év végén, egy évvel a tervezett időpont előtt végezhetnek.