Napjainkban rendkívül kelendőek azok a technikai megoldások, melyek megkönnyítik a mindennapjainkat. Ez egyaránt igaz a munka világában is. Az ütemezhető kommunikáció épp olyan alapelvárás a vállalkozásokban, mint az oktatás digitalizációja.
Az ütemezés jelentősége, előnyei
Az ütemezett módon történő kommunikálás rendkívül hasznos az üzleti életben, hiszen általa előredolgozhatunk, elegendő egyszer rögzíteni adott üzenetet, melyet többször, különböző személyeknek is kiküldhetünk. Az automatizáció révén rengeteg időt, energiát spórolhatunk. Külön kiemelendő előnye, hogy kezünkben az irányítás, vagyis akkor indulnak útjukra az információk, amikor szeretnénk.
A CHEQ kommunikációs rendszer funkciói lehetőséget teremtenek minderre, méghozzá multiplatform megoldásként. Futtatható táblagépen, okostelefonon, saját alkalmazásán keresztül, de a Viber és a Teams felületén is elérhető. Az üzenetek monitorozhatóak, célozhatóak, sőt beütemezhetőek.
Nagymértékben tehermentesíthető a HR-osztály, hiszen az új kollégák üdvözlése digitális formában, az aktuális bérpapírok kiküldése, vagy egy általános tájékoztatás is célba juttatható a kívánt időpontban. Az oktatások, továbbképzések beütemezése szintén óriási előny.
A vállalkozásokban számos olyan feladat automatizálható, melyek csak időrabló teendők. Miért ne fordítanánk inkább kreatív munkákra vagy fejlesztésre?
Mely folyamatok során alkalmazható?
Új kollégák onboardingja során, vagyis a hatékonyabb integráció érdekében is egyértelműen kihasználható. Komplett oktatócsomag, üdvözlőpakk is összeállítható és kiküldhető a belépés napján. Vállalati képzések, felmérések, tesztek szintén produktívabban menedzselhetőek az ütemezés által.
A kötelező tájékoztatások lebonyolítása, mint például orvosi vizsgálat, licensz lejárata, de a céget érintő változásokkal kapcsolatos kiértesítések is egyszerűen, gördülékenyen beütemezhetőek.
A segítségével csökkenthetőek a határidős mulasztások. Ehhez csupán néhány emlékeztetőre lesz szükségünk, melyet a meghatározott időpontokban juttatunk el a munkavállalókhoz. A CHEQ kommunikációs rendszernek ezen funkciója a cég bármely területén a hasznunkra lehet.
Tervezhetőbb kommunikáció, hatékonyságnövelés
Az automatizálás és ütemezés révén a munkavégzés is eredményesebbé válhat. További előnye, hogy a vezetőség és a dolgozók között egy folyamatosabb információáramlás zajlik, ami zökkenőmentesebbé teszi a mindennapos feladatokat is. A jól tájékozottság, a tudásanyagok könnyű hozzáférhetősége pedig pozitívan hat a teljesítményre is.
A digitális megoldások jelentik a sikeres jövő alapját, melyek a vállalkozások számos területén, megannyi folyamatában elengedhetetlenek.