A Mávinform szerint kedden délelőtt Nagykőrös és Kecskemét között meghibásodott a biztosítóberendezés, így a helyreállításig késésekre, 15–30 perccel hosszabb menetidőre lehet számítani a Cegléd–Szeged vonalszakaszon.
A Mávinform írta meg kedden reggel mindenféle bővebb okfejtés nélkül azt is, hogy
Aztán frissítést is kiadtak a poszthoz, miszerint
Ezen felül friss hír, hogy további járatok is kimaradnak, mégpedig
Ez egyébként érdekes fejlemény így az egyéves évfordulóra, mert ha esetleg nem baleset történt – hiszen csak egyes járatok maradtak ki –, hanem meghibásodott egy szerelvény, azt elviekben gyorsan pótolni tudnák, mivel már Magyarországon van az összes megrendelt tram-train, többsége pedig elviekben alkalmas a közlekedésre.
Napra pontosan egy év telt el azóta, hogy elindult a Szeged és Hódmezővásárhely között kiépült vasútvillamos, amelynek kivitelezése az első hivatali tollvonástól egészen odáig, hogy minden nap több szerelvénnyel, félóránként szállítja utasait a két város között, egy évtized telt el. Ideje összefoglalni, mi is történt a szegedi–hódmezővásárhelyi síneken az elmúlt egy évben.