Valóban volt leépítés a Promenad24-nél, mert „szűkülnek a reklám- és médiapiaci lehetőségek”

Reagált a Promenad24 nevű, erősen jobboldali kötődésű vásárhelyi hírportál arra a hírre, hogy elbocsájtások történtek ott a héten. A Lázár János és a kormányzat tevélenységét lényegében kritika nélkül kísérő, a helyi önkormányzatot azonban apróságokért is kikezdő lap azt írja a felmerült kérdésekre, hogy „független sajtóorgánumként működését nem adófizetői forintokból, hanem médiapartneri együttműködéseiből, hirdetői tevékenységéből, azaz a piacról teremti meg”.

A kirúgásokat azzal indokolják, hogy romlott a gazdasági helyzet,

ráadásul szűkülnek a reklám- és médiapiaci lehetőségek is,

amelyek működésüket meghatározzák. A portálon egyébként most valóban kevés hirdetés található, az egyik a kormány NIF Zrt.-jéé, amely a tram-traint népszerűsíti.

„Ma ezért kiváló szakemberekkel kellett befejeznünk az együttműködést – folytatódik a levél. – Kollégákkal és barátokkal, akik rengeteget tettek a vásárhelyiek tájékoztatásáért, akikkel megtisztelő és fantasztikus volt együtt dolgozni az elmúlt években.” Azt ígérik, a Promenad24 ugyanaz a sajtóorgánum lesz, amit együtt létrehoztak, csak most kicsit kisebben kell folytatniuk.

A nyilvánsoan elérhető cégadatok szerint a lapot kiadó Csanád Média Kft.-nek 2020-ban (ekkori a legfrisebb nyilvános adat) 103 millió forintos bevétele és 15 alkalmazottja volt.