Új szponzora van a Szegednek, a Mizo fényfestéssel ünnepel a Reök-palotánál

Készen áll a Veszprém elleni szombati rangadóra az OTP Bank–Pick Szeged – jelentette ki Bánhidi Bence, a csapat válogatott kézilabdázója pénteken Szegeden. A csapatkapitány a klub és a Mizo szponzorációs megállapodását bejelentő sajtótájékoztatón az MTI szerint elmondta, a Szeged–Veszprém összecsapás mindig presztízscsatát jelent, a Tisza-parti együttes pedig készen áll a harcra.

A játékos szerint a hazai pálya és a szurkolók nagy előnyt jelentenek a csapat számára, nélkülük teljesen más lenne a mérkőzés, ezért számít a drukkerek támogatására. A végeredmény szempontjából kulcsfontosságú lehet, hogy a szegedi játékosok, ahogy korábban is, csapatként küzdjenek egymásért, mondta Bánhidi.

Kiss Bence, az OTP Bank–Pick Szeged cégvezetője kiélezett mérkőzésre, nagyon kemény csatára számít lényegében telt ház előtt. A szakember hangsúlyozta, a klub fontosnak tartja a kettős életpályamodellt, ezért a hét és fél ezer szurkoló jelenlétében díjazzák azokat a csapat akadémiájára járó fiatal sportolókat, akik tanulmányaikban is kiemelkedőt nyújtanak, és átadják a „Jó tanuló, jó sportoló” elismeréseket. A mérkőzés előtt köszöntik a klub eddigi legsikeresebb edzőjét, Juan Carlos Pastort, akinek portréja felkerül a hírességek falára.

Fotó: Mizo

Harcsa Beáta, a Bonafarm tejágazati stratégiai és marketingigazgatója bejelentette, a Mizo ősztől gyémántfokozatú támogatóként segíti a szegedi kézilabdaklubot. Mint mondta, a cég húsz éve van jelen a városban, négy üzeme közül a szegedi a legnagyobb, amely Kelet- Közép-Európa egyik legjelentősebb tejfeldolgozója. A cég mintegy 1300 munkavállalója közül hatszázan dolgoznak a szegedi üzemben, közülük sokan a Szeged szurkolói.

Harcsa Beáta úgy véli, a kékek szenvedélyes szurkolótábora szerves közösséget alkot, melyhez örömmel csatlakozott a Mizo. Az együttműködést látványos fényfestéses animációval köszöntik, amely péntek estétől vasárnap estig látható a szegedi Reök-palotánál.