Food truckkal települne ki a Pick a szegedi kézicsapat meccseire

A több mint 150 éves Pick márka és a 62 éves OTP Bank–Pick Szeged kézilabdacsapata immár 30 éve működik együtt. A márkaszponzori együttműködést most új szintre emelnék, közleményük szerint az aréna előtti szurkolói zónában food truck-ot helyeznek el, ahol finom Pick-szendvicsekkel, hot-doggal és Mizo-kávékkal várják a szurkolókat.

A meccsre DJ-vel hangolják majd a közönséget, a mérkőzés szünetében pedig vetélkedőkkel, félidei játékokkal, valamint termék- és pénznyereményekkel készülnek. Mindezt már a szegedi kézicsapat következő mérkőzésétől kezdve, melyet október 26-án a Bajnokok Ligájában vívnak a HC Zagreb csapata ellen, s egészen a mostani szezon végéig bevezetik az újításokat.

A meccsek közötti időszakban a két márka közösségi felületein és helyi rádióban meghirdetett nyereményjátékokban belépőket, valamint novembertől kezdődően rendszeres időszakokban megszervezett, arénalátogatást nyerhetnek a résztvevők. A szegedi Pick gyár is megnyitja kapuit, itt lehetőség adódik majd találkozni a Pick szalámimesterével és a Pick téliszalámi-gyártás kulisszatitkaira is fény derül.

„A szurkolók jelenléte a meccseken pozitív hatással van a csapatok teljesítményére, a tömeg bíztatása növeli a játékosok teljesítményét, önbizalmát, és ezáltal – egyes kutatások szerint – akár 70 százalékban tud a helyi csapat nyerni hazai pályán. Bízunk benne, hogy a változatos helyszíni programok és a remek hangulat, az összetartozás élménye szurkolóinknak is elnyeri a tetszését, és ezentúl még többen szurkolnak nekünk csodás otthonunkban” – magyarázta Süli Róbert, a csapat sajtófőnöke.