Idén is az egyik legjobb magyar márka lett a CE Glass

A tavalyi siker után idén is bekerült a hazai márkák elitklubjába a Szegedről indult CE Glass Industries. A cég közleménye szerint MagyarBrands versenyén a szakmai zsűri az üvegipari vállalatot az idei év legkiválóbb innovatív márkái közé sorolta.

A MagyarBrands programról azt írják, már több mint egy évtizede célja, hogy a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítsák a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. A több mint 3 ezer magyar márka közül egy rendkívül komplex folyamat során – üzleti adatok, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján – határozzák meg azt a szűkített klubot, amely kiérdemelheti a MagyarBrands védjegyet.

Kizárólag olyan magyar márkát értékelnek, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében, alapításában magyarok vettek részt. A díjak odaítélésekor olyan szempontok játszottak szerepet, mint például a tradíció és innováció, a reputáció, az identitás és a társadalmi hasznosság. A szakmai zsűri a CE Glass kapcsán többek között értékelte a családi hagyományokra építő üvegipari tevékenységet, az innovatív üvegfeldolgozási technológiákat, a géppark-modernizációt, továbbá munkavállalóinak elégedettségéért tett lépéseket.

Az idei évben nem ez az első alkalom, hogy a CE Glass csapatát szakmai díjban részesítik: a vállalat közleménye kitér arra is, hogy szeptemberben a Sziltherm hőszigetelő ablaküvegük Érték és minőség nagydíjat nyert, míg a K&H Bank a családi vállalat sikeres hosszú távú stratégiáját díjazta.