Vidékre ritkán jut ilyen volumenű munka: szegediek tervezték a Mizo új, gyerekeknek szóló termékeinek megjelenését

A Four Creation Reklámügynökség és a ACAP Studio a Mizo marketing csapatával közösen alkotta meg az új, gyerekeknek szóló almárkát, a Tejutazót. A Mizo Tejutazó májusban került a boltok polcaira, és egy szegedi multinacionális vállalat, valamint két helyi kreatív ipari cég közös munkájának eredménye.

Mint közleményükben írják, az együttműködés jó példája lehet annak, hogyan lehetnek szegedi cégek versenyképesek egy Budapest-központú szakmában. A kreatív ipar egy fontos lehet Szegeden is, mivel az SZTE-nek több olyan szakja is van, melyek képesek a megfelelő szakmai utánpótlást biztosítani a cégek számára. A Four Creation és az ACAP már több éve visz közös projekteket.

Legutóbb a Mizo projektjén dolgoztak együtt, ugyanis a szegedi tejipari cég 2023 tavaszán egy új, gyerekeknek szóló termékkel bővíti portfólióját, és egyúttal egy gyerekekre pozicionált almárkát hoz létre. A márka egy saját világot teremtett, a Tejfellegeket, „ahol Zozó, a vakmerő űrblöki és Mici, a furfangos asztrocicó ráleltek az ízesített tejek titkos forrására”.

Honti Tamás, a Four Creation kreatív vezetője arról beszélt a közleményben, hogy egy megjelenésében és karaktereiben egyedi világ megteremtésére törekedtek, ami később bővíthető is lesz. „A világ az univerzum egy elképzelt szegletében található, ahol főhőseink olyan kalandokba keverednek, amelyekben csak a gyerekek segíthetnek, miközben fejlesztik digitális és kreatív készségeiket.”

Forrás: Four Creation

A játékok egyik színtere maga a termékcsomagolás, a másik pedig az online tér, ahol további feladványok vannak. A Mizo Tejutazó ízesített tejek három ízben (kakaó, madártej és eper) kaphatóak, és mindegyik csomagoláson más játék található.

A játékkoncepciókat fejlesztőpedagógus bevonásával lettek kifejlesztve, és támogatják a finommotorikus mozgások, a szem-kéz koordináció, a beszédkészség, a digitális készségek, a logikus gondolkodás és kreativitás fejlődését, illetve a világűrrel kapcsolatos ismeretek elsajátítását. Fontos szempont volt a közös tanulás támogatása a gyerek és a szülő között.

A Four Creation egy szegedi integrált reklámügynökség. Olyan országosan is ismert márkákkal dolgoznak, mint a Zing Burger, az EPAM vagy a Brain Bar. A szintén szegedi ACAP Studio fő tevékenysége pedig az arculat- és csomagolástervezés, továbbá brandek digitális jelenlétének építése.