Mármint a harmadik híd kapcsán arról, hogy a város vállalja-e a műtárgy elkészültével, hogy a közúti részt átvegyék.
Minderre Nagy Sándor hívta fel a figyelmet a tervezet egy részletének posztolásával a közösségi oldalán. A városfejlesztési alpolgármester bejegyzéséből kiderül, hogy a hétfőn közgyűlés elé terjesztik a javaslatot a város kötelezettségvállalására vonatkozóan, miszerint a déli Tisza-híd elkészültével a közúti részt a város vegye át. Nagy elárulta:
„Természetesen ezt támogatni fogjuk, mert még ha nehezen is látszik a tervezési folyamat vége, de legalább zajlanak az egyeztetések.”
Hozzátette ugyanakkor, hogy bár most nem szerepel a programban, de többször jelezték egy, a vasútállomás és a klinikák környezetében megépítendő P+R parkoló fontosságát a híd szegedi hídfőjében, hiszen enélkül csak annyit érnénk el, hogy az eddig a hídon álló dugó a Boldogasszony sugárútra tevődik át.
Ezen kívül persze azt is szeretnék, ha a város harmadik hídja egy esztétikus műtárgy lenne, amin akár szívesen sétálnak is az emberek. A hídról több írással is beszámoltunk, többek között alábbi cikkünkben írtunk a projektről:
Tavaly szeptemberben írtuk, hogy megjelent a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. részéről a felhívás a közbeszerzési kiíráshoz, miszerint tervezőt keresnek a szegedi harmadik hídhoz. A dokumentumból kiderült; komplex tervezésről van szó, vagyis egészen a kivitelezésig megcsinálják, engedélyeket is be kell szereznie a leendő nyertesnek. Ma hirdették ki a győztest, így akár már 2024-ben megejthetik az első kapavágást az évtizedek óta húzódó projektben.