Jól halad az ikonikus szegedi Sóház épületének felújítása a Regio Játék beruházásában

A Regio Játékkereskedelmi Kft. 16 milliárd forint feletti bevételt realizált 2021-ben, 14 százalékkal többet, mint egy évvel korábban tájékoztatta a társaság csütörtökön az MTI-t.

A legforgalmasabb napokat az ünnepi időszak adta, az online térben a november végi akciós hétvégén, az üzletekben december 22-én vásároltak a legtöbben számoltak be róla. Gyaraki Dávid, a vállalat marketingvezetője a közleményben ismertette, hogy tavaly 7 millió darab játékot adtak el, legtöbbet a társasjátékokból, a Lego készletekből és a kreatív játékokból.

Az átlagos kosárérték online 20 százalékkal 12 ezer forintra, áruházi vásárlás esetén 4,4 százalékkal 7910 forintra nőtt 2020-hoz viszonyítva jelezte a marketingvezető. Tavaly megkezdődött a társaság törökbálinti logisztikai központjának részleges automatizációja, emellett Szegeden, a műemlékvédelem alatt álló, ikonikus Sóház épületének munkálatainak jelentős része megvalósult ismertették. A Sóház épületéről és a felújításról mi számoltunk be elsőként részletesebben.

Fotó: Bálint András / Szegeder

A Regio Játékkereskedelmi társaságot 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A 100 százalékos magyar tulajdonban álló játékforgalmazó országszerte 43 játékbolttal rendelkezik, több mint 500 embert foglalkoztat, és csaknem 25 százalékos a részesedése a hagyományos magyar játékpiacon írták. (via MTI)