Így rendezheted gyorsan és szabályosan az otthoni munkavégzés kereteit! (X)

Ugyan az első időszakban inkább rákényszerültek a munkaadók és a munkavállalók arra, hogy a home office kereteibe szervezzék meg a munkavégzést. S noha az ok a Covid-19 okozta járvány és karanténhelyzet volt, az otthonról történő munka ahogy a vírus is egyelőre úgy tűnik, velünk maradt.

Szabályok a home office-ban is vannak!

Habár a hirtelen nélkülözhetetlenné váló otthoni munkavégzés gyorsan népszerű is lett, s kezdetben sok vészhelyzetben érvényes jogszabály is segítette a cégeket és a dolgozókat is a gyors váltásban, mára vészhelyzet híján a jogszabályi és törvényi keretek szerint kell megvalósítani.

Home office szabályzat szerencsére már gyorsan, egyszerűen, kedvező áron, s természetesen hitelesen elérhető, akár maximális mértékben online környezeten keresztül. Nézzük, hogy hogyan, mely felületen keresztül lehetséges ez!

Ismerd meg az eKRS-t!

A KRS Ügyvédi Iroda válaszolva a modern kor kihívásaira, létrehozta online jogi szolgáltatását, az eKRS-t, az elektronikus jogi ügyintéző rendszert. A platform, s a rajta keresztül elérhető opciók bármely meglévő és leendő ügyfél számára hozzáférhetők, mindössze egy gyors, szintén online lezajló regisztrációt és személyazonosítást követően.

Bár első nekifutásra talán kicsit futurisztikusan hangzik, de az eKRS-en keresztül teljesen megbízható és teljes értékű iratok, jogi dokumentumok hozhatók létre. Ehhez a szakmai háttér az Ügyvédi Iroda jóvoltából garantált, akik mindig a legfrissebb jogszabályoknak és törvényi szabályzásoknak megfelelően aktualizálják a lehetőségeket. Minden egyes itt született dokumentum ugyanúgy megállja a helyét szükség esetén a bíróság előtt is, mintha jogász személyes konzultációján jöttek volna létre.

Az ügyintézésre lehetőség van akkor, ha magánszemélyi rendelkezéseket szeretnénk tenni, például végrendelkezni szeretnénk, ha céget szeretnénk alapítani, a meglévő céges dokumentumainkat akarjuk aktualizálni, munkaszerződést szeretnénk létrehozni, vagy más cégügyeinket rendeznénk, beleértve azt a helyzetet is, amikor cégmentő csomagra van szükségünk átmeneti vagy súlyos pénzügyi nehézségeink miatt. Emellett ingatlanügyek, követeléskezelés, sőt, adatvédelmi megoldások is elérhetők, illetve rendezhetők.

Home office szabályzat egyszerűen

Az otthoni munkavégzés szabályos megvalósulásához biztosít megfelelő kereteket az eKRS-en keresztül elérhető home office szabályzat. Ez minden szükséges adatot, valamint vonatkozó kérdést tartalmaz, ideértve a vonatkozó munkajogi szabályokat, a munkáltatói ellenőrzés kereteit, valamint a munkaidő nyilvántartását, az adatvédelmi kérdéseket és a juttatások, költségek szabályozását is.

Az elektronikus ügyintézésnek köszönhetően mindezt kedvező és fix áron, rugalmasan és megoldásközpontú folyamattal rendezhetjük, miközben a rendszerben létrehozott dokumentumainkat a későbbiek során is bármikor újra elérhetjük.