Neked futnak már a Google Shopping hirdetéseid? (x)

Jóllehet a Google Shopping gyökerei egészen 2002-ig nyúlnak vissza, leginkább csak az utóbbi két-három évben robbant be a köztudatba, és míg sokan legyintenek rá, a szemfülesebb vállalkozók azonnal lecsaptak a lehetőségre, és máris az elsők között jelennek meg a termékeik, amikor valaki rájuk keres a Google-ben.

Ha te is szeretnél végre kitörni a középszerűségből, eleged volt abból, hogy a konkurencia mindig egy lépéssel előtted jár, és így bevételeket oroz el előled, akkor legfőbb ideje a fejedhez kapni és megfogadni, amiket a Klikkmarketing szakemberei javasolnak a Google Shopping hirdetésekkel kapcsolatosan.

Mire is jó a Google Shopping?

Többek között arra, hogy a kereső intelligenciáját kihasználva, ha egy potenciális vásárló rákeres egy kézzelfogható termékre, akkor azon nyomban képpel, árral, megnevezéssel és linkkel megjelenik a terméked a legelső sorban, és majd csak utána következnek a szokványos találatok.

Ahhoz azonban, hogy megjelenjen a hirdetésed, sok beállítást el kell végezni, és közben sok apró részletre is oda kell figyelni. Ezeket most érintőlegesen pontokba szedjük neked!

  • Célozni a szokványos módon nem tudsz, ellenben ha a termékedet jól nevezed el, akkor jobb eséllyel kerülsz igen előre.
  • A Google Cégem fiókodból jutsz el a Merchant Center fiókodig, és ha ott beállítasz mindent, illetve teljesíted a biztonsági, a nyelvre vonatkozó és a kapcsolatmegadási kötelezettségeket, akkor fogja a kereső listázni a termékedet a Google Shoppingban.
  • A termék feeded, azaz a termékedhez kapcsolódó összes adat megadását lehet optimalizálni, hogy minél jobb eredményeket érhess el vele.

Látszólag egyszerű, azonban a nem szakavatottak akár több tucat munkaórát is el tudnak tölteni a legalapvetőbb dolgokkal is, így aztán érdemes fontolóra venni, hogy szakemberre bízod a Google Shopping fiókodat.

De mi az a 20% árelőny?

Nem lennél vállalkozó, ha ez nem ütötte volna meg a füledet, amikor először utánajártál a Google Shopping mibenlétének.

Dióhéjban annyi a lényeg, hogy mivel a Google eléggé egyeduralkodóvá vált, és szinte az összes vásárlásunkban benne van, ezért kaptak egy kis orra koppintást, így kiengesztelésképpen 20% árelőnyt adnak azoknak, akik árösszehasonlító oldalakon hirdetnek, és onnan kerül be a termékük a Google Shoppingba.

Ha most kezded feladni, és már nem is akarod tudni, mi az a CSS pontosan, akkor bízd a Google Shoppingodat a Klikkmarketing szakembereire, és ők naprakész információkkal fogják segíteni azt, hogyan növeld a vállalkozásod bevételeit!

Nem hagyhatod ki!

Ha azt hiszed, hogy ez csak egy múló trend, akkor sajnos el kell szomorítanunk: évek óta egyre erőteljesebb a Google Shopping jelenléte, így az a cég, aki szeretne életben maradni, semmiképp sem hagyhatja figyelmen kívül ezt a formabontó hirdetési lehetőséget!

Rajtad a világ szeme: előretörsz vagy lemaradsz?