Jogi alap nélkül jöhetett létre a KESMA

Jogsértően hagyta jóvá a versenyhatóság a kormánypárti sajtóbirodalom létrejöttét, melynek során 476 médiatermék került a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) tulajdonába – állapította meg a bíróság abban a perben, amelyben a Szabad Pécs online lap kiadóját a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) képviseli.

Mobilalkalmazással segíti az újságírókat a TASZ

Állandóan, azonnal elérhető jogi segítséget nyújt újságíróknak a Társaság a Szabadságjogokért új mobiltelefonos alkalmazása. A Sajtóapp olyan helyzetekre ad választ, amelyekkel rendszeresen szembesülnek az újságírók és a szerkesztőségek munkájuk során. Az alkalmazás a Holland Királyság magyarországi nagykövetségének támogatásával készült.

109 év után eltűnt a címlap, amivel ébred a megye

Eltűnt a címlap, amivel ébredt az egész megye

Szeptember 13-án arra ébredt fel Csongrád megye, hogy új külsővel jelent meg a a Délmagyarország online kiadása, a delmagyar.hu. Ezzel egy újabb lépéssel került közelebb a lap ahhoz, hogy teljesen semleges legyen, majd előbb-utóbb végleg kikopjon a köztudatból. Bár ez még várhatóan távolabb van, az kijelenthető, hogy pénteken Szeged és a megye legolvasottabb online hírforrása végleg elvesztette identitását.

Vezető újságírókat rúgtak ki a Délmagyartól az EP-választás másnapján, állítólag politikai oka lehet

Vezető újságírókat rúgtak ki a Délmagyartól az EP-választás másnapján, politikai ok állhat a háttérben

Hollósi Zsolt, Hegedűs Szabolcs és Bakos András több mint tíz éve meghatározó munkatársai az egykoron független Délmagyarnak. A 444 úgy tudja, őket hármukat elküldték az EP-választás másnapján a mára a kormányközeli médiaalapítványhoz tartozó laptól, és állítólag politikai indok lehet mögötte.